Måndag

Hussni & Fredric - Bitch, saatan vilken underbar låt! :)
Jag verkligen älskar den, den är helt grym!
Hussni har en massa najs låtar, de är riktigt bra faktiskt.
Sugen på låtar med honom? http://www.frizon.info   Sök på Hussni.

Pratar med Martiiiina på MSN Nu, det var ett tag sen. :)
Fast pratade med henne i skolan idag, så. ;D
Funderar på att ringa åt älsko snart, det var ett tag sen
jag hörde hans röst.  :/ Måste in på Kalix hemsida och checka nu.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

     


Kommentarer
Postat av: henke

fin fint älskling ;) vad gör du nu gumman?:)

2007-05-21 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0