Måndag

Sitter här hemma nu, har precis ätit middag..
Funderar på att ringa till älsko nu, eller så får han ringa sen? ;)
Ska i alla fall prata med honom. ;D

Dagen i skolan gick väl rätt fort, som  måndagarna gör. xD
På tekniken tyckte jag att det blev gjort en massa. *Stolt*
Under bild-lektionen blev det en ny tavla på G, den blir
nog snygg tror jag - om jag ska vara ärlig! ;)
Schack-rutig med en text. De blir nog niiice.
Slutade redan 14.20 idag, så jag traskade till busstationen.

Som sagt, nu är jag hemma. Ska ringa älsko nu dirket.
Uppdaterar bloggen senare ikväll, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0