Måndag

Men usch och fy vilken skoldag, inte alls rolig.. :/ Såhär tråkig brukar
den inte vara. SO:n var det enda roliga, vi fick besök av 9-åringarna,
som vi ska skriva berättelser till. :) De hade ritat varsin teckning, så
ska vi skriva en berättelse till deras teckning. ;) Det var jättekul att se
de små barnen, de var cutiie. Jag och Mia skrev lite mer än 1 sida,
fast berättelsen blev nog inte så bra, men men.. ;)
Under svenskan skrev vi själva berättelsen, rättade lite och sånt..
Tekniken var tråkig, jag borrade och en massa skit. ;o
Bilden var faktiskt jättetråkig, fanns inget att göra! :/
Funderar på att börja med en ny 'tavla' nästa gång kanske?

Idag släcktes det analoga tv-nätet i Norrbotten. Har ominstallerat
boxern, men ser ändå inte 1,2,4:an på den? ;o Fast alla som vi känner
här på ön har fel med det, så inget att va orolig för. De lär komma tillbaka
om ett par dagar, får vi hoppas i alla fall. Men jag klarar mig utan 1,2,4:an
huvudsaken att jag har 3:an och 5:an. ;)

Nej, nu har jag skrivit en massa. Dags att ringa älskling istället? :) <3
Det låter lockande, kan jag säga! ;) <3 Nu slår jag en pliing.
Kanske bloggar senare ikväll, om jag hinner.
Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0