Lördag

Vaknade redan 09.00, gjorde mig i ordning och åkte till Haparanda.
Hittade mina efterlängtade skor till skolavslutningen. Kanske inte de
jag riktigt ville ha, men de här va också fina. Sökte skor i över 1 timme,
sen tillslut bestämde jag mig för dessa. Sen handla mat och sånt.
Var hemma vid 15.30 tiden :|

Ringde älskling direkt jag kom hem ofc. ;) Pratade ett bra tag, drygt 1h?
Kollat på TV4 fakta sen 18:00 - Som varje Lördag kväll. ;)
Just nu pratar jag med Carola. Vi kom på att vi är släkt med samma person.
Carola är småkusin med henne, jag är småkusin med hennes mamma. ;)
Ganska coolt ändå! :) *Tihi*

Nej nu måste jag ringa älskling, saknar honom som ett psyk! ;* <3
Kanske bloggar senare ikväll, får se. ;)
Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0