Lördag

Nu är nästan hela ESC avklarat för i år.. Detta år hejar jag tyvärr
inte på Sverige's bidrag! Nej usch, hate it. ;p Ska jag vara ärlig
så hade Finland i år igen ett bra bidrag. :) Ryssland och Grekland
hade inte heller så dåliga bidrag! Juste, sen tror jag det var Turkiet
som hade en hyffsat bra också. :) Så jag håller på någon av dessa,
absolut inte Sverige i alla fall.
Får läsa imorgon på nätet vem som vann, orkar inte se mer ikväll.

Jag ska faktiskt lägga mig i sängen nu, och prata en stund med
älsko. <3 Innan det är dags för John blund.. Först blir det ett
litet snack med älsko via telefonen. :) <3


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sanne

haha okejj. men har inga pengar på mobben så skriv inte frågor tack. och ja vi har det ://

2007-05-12 @ 23:06:42
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0