Lördag

Älsklingen är på bio med sina polare, och själv sitter jag här..
Har inte gjort speciellt mycket sen jag sist bloggade. ;o
Sett på 'Sveriges smartaste barn', det var lite konstigt.
Antingen är det lätta frågor, eller så kan jag mycket? :D
För det var många frågor jag hade rätt på, det var ju lätt. ;p
Förra gången jag såg programmet var det också lätta frågor.
Är det lätta frågor, eller är jag smart? xD Jag tror nog det är
lätta frågor.  ; )

Funderar på om jag ska logga in på lunar, har inte varit inne
där så ofta nu för tiden. Har liksom inte haft tid, plus att det är
roligare att blogga här. ; ) Jag börjar ärligt talat bli lite smått less
lunar, det är inte lika kul längre.. :/

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0