Fredag

Nu har jag och mamma varit på Pizzerian tillsammans med
Nicke (kusin), Majsan, Lucas, Mange (Kusin), Sussi & Linn.
Det var riktigt, riktigt trevligt kan jag säga! ;) Träffade Agnes där
också. En massa folk där som vi kände, bland annat min småkusin
och hennes tre barn (den ena flickan - agnes, är ruskigt lik mig)
Men det är klart - vi är ju släkt. ;) <3

Har kollat på Victoria Secret's show 2006, ååh :) Me liike.
Den jag gillar mest därifrån var Heidi Klum, hon e great! ;)
Men bäst är ändå Tyra Banks, OMG - I love her!! Finns ingen
finare än hon! Det är den bästa modell-personen ffs. ;)
Fast jag måste säga att den kaxigaste och coolaste är Janice Dickinson.
INGEN slår henne! ;p

Snart blire att dricka en till mugg med cappucino :)
Jag borde allvarligt sluta dricka det, eller i alla fall minska till 1 gång/dag.
Just nu är det 2-3 gånger/dag, alldeles för mycket! ;o
Men jag är helt beroende.. Det går inte att sluta dricka, det är så gott!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


                  
   Tyra Banks                     Janice Dickinson

Kommentarer
Postat av: Sanne

Du & Agnes är inte lika! o.0

2007-05-11 @ 21:47:34
URL: http://www.sannneh.blogg.se
Postat av: Sanne

ahaa hon agnes ;) kunde du inte säga de dirrrekkkt :))

2007-05-12 @ 22:31:51
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0