Fredag

Har precis druckit  upp mitt cappucino, och är påväg i duschen nu.
Men tänkte självklart blogga lite grann först! ;)
Kom hem från skolan vid 14. Terran åkte buss, så hon satt med mig. ;)
Hihi, var tvungen och lära henne lite om ön, allmänbildning haha xD
I skolan var det kul idag, faktiskt! Såg någon bra film på språkvalet,
disskuterade på svenskan, disskuterade på No:n.  ;b
Ja, min dag såg ut sådär, det var riktigt chill! :)

Jag undrar vad älsko gör på jobbet nu? ;o Han har inte svarat alls.. =/
Nååja, han slutar klockan 16 typ, så får väl höra hans röst då.. :)
Hoppas på det i alla fall.. ;> <3

Funderar på om jag nu ska ta ut linserna, och sedan hoppa in i duschen?
Vad tror ni om det? - Jag tror det låter alldeles utmärkt! ;)
Men jag bloggar senare ikväll.  Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0