Sportlov 2007

Nu har vi haft sportlov i en vecka, och idag började skolan igen. =/
USCH, vad pisstråkigt. Jag vill ha lov igen :) Jobbade SO typ varje
dag jag var ensam hemma ;p Så nu är den typ klar ;)

Kan skriva lite kort om vad som hänt under lovet:
* Måndag - Hela dagen i Haparanda/Finland med Sivi,
  Shoppade stuffs :> Sen hemma och jobba SO.

* Tisdag - Luleå / Sunderbyn med Älskling :) <3
  Var till doktorn i Sunderbyn, men fick åka hem
  efter 10 min typ. Då åkte vi till Luleå, shoppade lite
  och käkade, sen hem till Henke ;) <3

* Onsdag - Städade hemma hela dagen, och jobbade
   asmycket med SO-läxan =/

* Torsdag - Luleå med älskling igen, ast denna dag var
   jag till tandläkaren. Det gick finemang där ;) Sen shoppade
  vi som galningar runt hela Luleå. ;) *Iallafall jag :D*
  Älskling kom hit till mig och stannade till Söndag ;) <3

* Fredag - Kollade filmer, chillade osv. ;>

* Lördag - Kollade filmer, var till Mormor, Melodifestivalen osv.

* Söndag - Myste med älsko rejält innan han åkte hem. <3
  Pluggade matte senare. Pratade i tlfn med älsko :) <3



HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0