Tisdag

Det var som jag trodde.. När jag gick ut på balkongen försvann solen direkt,
det kunde jag gissa.. OTUR!  :( Så nu är det moln här igen, usch va tråkigt.
Jag vill ha sol så jag kan bli mer brun! :> Skulle passa fint att åka utomlands
nu, men nej.. Får se om det blir någon 'mini-semester' här i Sverige, det vore
riktigt kul! ;> Kommer ihåg sommaren 2005 när jag semestrade med Moster
och Anders, vi åkte runt i Sverige i några dagar - det var jättekul! :D

Snart blir det att kolla på Våra bästa år igen, klockan 12:50.
Åååh tur att det är sommarlov, då kan jag se den serien varje dag! ;)
Fast jag ser inte varje dag - men då då blir det i alla fall.
Nej, nu ska jag läsa lite bloggar, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Helena

Usch då, kryp ner igen med en bra bok eller nåt!

2007-06-19 @ 12:17:15
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: julia

hahah , jag kommer inte ihåg villken film det var vi snackade om ! struntsamma :P
vad ska du göra idah då? ;9

2007-06-19 @ 12:28:00
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0