Rix FM festval

En ny artist till Rix FM festival i luleå är Emilia! :) Ett tag sedan man lyssnade
på henne, men hennes nya låt spelas flitigt på Rix Fm. Kan inte klaga, den
är riktigt bra! :) Kan avslöja att jag var ett stort Emilia-fan för många många
år sedan! ;b

Årets programledare kommer bli Gert Fylking! ;D Förra året var det ju
Micke Nystedt (?) som var programledare för Rix FM festivalen. :)
De artister som kommer i år med Rix FM festival till Luleå är;
* Danny
* Ola
* Sebastian
* Ramsells
* Emilia
*Anders Johansson


Varför ska de ta med artister som varit förr? Ramsells är med på alla
spelningar så klart, men till exempel Ola och Anders Johansson? :/
De var ju förra året.. Fast Ola är het, så han kan man se om och om igen! ;)
Skulle vilja att Måns kommer till Luleå med Rix FM festival, de vore underbart!

                Ska ni och kolla på Rix FM festival i någon stad nära er? :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mimi

Gert är cool!!!

2007-06-19 @ 18:58:01
URL: http://curiosa.blogg.se
Postat av: Lisa

yeah, ola äger ;D haha, jag har varit på 2 rix fm festivaler och snart ska jag på nåra till ^^

2007-06-20 @ 13:13:57
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0