Mina lärare i 9:an

Tänkte berätta lite kort om lärarna jag haft i högstadiet. ;)
Endel har jag haft hela högstadiet, endel bara i 9:an.
Skriver om de lärarna jag haft igenom hela högstadiet,
och de lärarna som jag haft i 9:an. Orkar inte skriva alla
lärare jag haft, för endel har flyttat osv.

* Camilla - Min mentor, och även min svenska lärare.
En av de bättre lärarna, kanske för att jag haft henne sen 7:an? :)

* Gudrun - Min SO lärare sen 7:an. Absolut en favorit!
Kommer alltid överens med henne. :) Kommer sakna henne!

* Solbritt - Min NO lärare sen 8:an. Är en av de roligaste
lärarna, skrattar alltid när man har lektion med henne. ;D

* Ritva - Min Språkvals lärare sen 7:an. Detta är den bästa
läraren på hela skolan! Världens bästa "Pippsa" (som vi
kallar henne). Har aldrig tråkigt på hennes lektioner, hon
tjorvar alltid med oss. ;)

* Henrik - Min Engelska lärare. Har aldrig varit sur på honom,
vi kommer bra överens! :) Han är en bra engelska lärare, han
har gjort så jag tycker om engelska mer nu än förr. ;b

* Carina - Min Matte lärare. Hon är allt bra på matte! De går
mycket bättre i matte nu jämnfört med hur det var i 7/8:an
när vi hade en annan lärare. :)

* Mona - Min Teknik lärare sen 8:an. Jag vet inte varför,
men jag tycker om henne. Hittar inte någon motivering till varför. :)

* Janne - Min Bild lärare sen 7:an. Det är inte alltid man
kommer överens med honom, men när man gör det så går
det riktigt bra! :)

* Tony - Min Idrotts lärare sen 8:an. En av favorit lärarna,
kommer oftast överens med honom. Han kör inte allt för
jobbig idrott - vilket är bra. ;)


(Detta lärare är de vi haft under VT, så Musik & Hemkunskaps lärarna
är inte med här. Men de behöver inte stå med här, ingen kommentar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0