Måndag

Sitter hemma hos älskling, så klart. ;) <3 Har packat väskan och allt nu,
ska åka hem om tre timmar ungefär.. :( Fast vi träffas igen om tre dagar,
då kommer älskling till mig och stannar över midsommar.  :) <3

Nu ska jag gå och hålla honom sällskap i sängen, han ligger och väntar
- kollar på ordjakten. Haha :D  Han skriker kastrull x) 'Fniss*
Vilken sötnos ;) Dessutom är det våran åtta månaders-dag idag! <3
Shiiit, tiden går verkligen fort tillsammans med honom! :> <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Carolita

Grattis till 8 månader!

2007-06-18 @ 17:45:12
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0