Måndag

Finns inget att säga om skoldagen - den var onödig. Vi städade skåpen,
och kollade teater. Slutade efter 10 ;) Eller vi skulle varit i aulan och kollat
när några spelade, men ingen for dit typ. Gick runt på stan istället och
kollade lite saker.  ;)  Hittade två par leggings - köpte direkt. ;D

Nyss kommit hem, så nu tänkte jag städa lite i skolgrejerna som jag
tog hem. Har lite papper och skrivhäften att gå igenom. ;b *hihi*
Sen kanske jag gör ny framsida o sånt till två pärmar? ;) Pyssla-maja xD
Nej nu är det dags att dra, uppdaterar senare! Ciao :D



HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Matilda

slutade med tidigt idag :)

2007-06-11 @ 15:51:28
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0