Måndag

Åååh vilken underbart varm dag! :) Har suttit ute hela dagen på balkongen,
med en bok i handen och solat. Gick till mommo före 11, och städade lite
i hennes köksskåp. Fick bra betalt kan jag säga, jag är dyr. ;) Gick hem
efter 12, och satte mig ute på balkongen. Där satt jag till 12.50, då var
det dags för 'Våra bästa år', men efter det gick jag ut igen. Kom precis
in, ska alldeles snart äta. :) Sen får vi se om jag går ut i solen igen? ;D
Kanske jag gör, eller så inte.. Men det får vi allt se!
Snart kommer älskling också hem! :) *Lääängtar* <3
Nu ska jag äta, uppdaterar senare - Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0