Måndag

Har varit jätteduktig om jag får säga det själv. Klev upp ur sängen redan
efter 08:00, trots att jag är ledig. Det var inte likt mig, med tanke på att
jag brukar sova till 12 under mina lediga dagar. :)

Sprungit runt i lägenheten och jagat en geting rätt länge, usch vad det
är läskiga djur. Jag hatar verkligen getingar, är livrädd att bli stucken.
Tillslut fick jag död på getingen, och den trillade ut genom fönstret. ;D
Då tyckte jag det var bäst och stänga föstret, så det inte kommer in nya.

Käkat frukost och kollat på Flaver love (eller vad det heter) på TV400,
snacka om player program.. ;p Killen hånglar runt med alla tjejer i huset,
nej usch - J*vla svin!

Ska snart se våra bästa år, 09:50. Sen ska jag klä på mig och gå till
mommo, ska städa lite åt henne. Efter det blir det självklart att sola,
ett tag i alla fall! ;) Uppdaterar senare under dagen, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0