Lördag

Idag har jag sovit riktigt länge, vaknade klockan 12! Kändes skönt att
sova så länge, ett tag sen jag gjorde det. Snart har vi sommarlov, då blir
det att sova läänge varje dag - I alla fall den första veckan. ;)
Nej det kanske det inte alls blir O.o Ska ju till älskling redan på avslutningen
och där sover vi typ aldrig länge nåmer. xD Men jag ska tvinga honom att
sova till 11 någon dag i alla fall! ;)

Funderar på om jag ska gå ut och sola en liten stund? :) Ha mp3:n i öronen
och lyssna på Enrique Iglesias, det låter underbart! Först ska jag bara
fixa håret, borsta tänderna, och sätta i linserna. Uppdaterar senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0