Bil

Hihi, nu är älsko och kollar på en Merca i Töre. Får se om det är en sån som
han alltid viljat ha; Tonade rutor, stora fälgar, o allt vad han pratat om.. :)
Den var visst silver färgad också, om jag inte minns fel?
Nå ja, vi får se om de kommer hem med någon Merca eller inte.  ;D
Hoppas kan man ju alltid! :)

Själv skulle jag vilja ha en Lamborghini, men det lär aldrig bli verklighet.
Men jag får fortsätta drömma om det i alla fall.. :)
                                             
                                            Vad vill ni ha för bil? ;)


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja gud ger och tar eller vad det heter, hihi!

2007-06-26 @ 19:43:37
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Neli

Men ååhh så kul :D Hihi jaa klart jag har.. Har faktiskt också vart tillsammans me min lika länge.. Mer än 8 månader :) Den 15:e blir de 9 månader.. Hihi..

2007-06-26 @ 19:46:02
URL: http://nelicera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0