Avslutningsmiddagen 13/6

Tänkte nu berätta om niornas avslutningsmiddag som var den 13/6,
alltså i Onsdags. De kommer lite bilder så kommentera gärna! ;)

Vaknade redan halv sju, började fixa till mig, äta frukost och allt de där.
Tur att jag vaknade tidigt, för jag var klar först vid halv nio. Gick ut till
bussen ungefär 08.40, och kom till skolan 09.40.  Väntade på Sandra,
men hon var riktigt seg - fast tillslut kom hon ju. ;) Gick ut kring halv elva
till moppe-parkeringen, där vi väntade på bussarna. Klockan elva bar det av
till Palogården, med två fullsmockade bussar. Väl där pratade rektorn lite
(oerhört tråkigt - som vanligt), sen skulle vi få mat. Trodde det skulle vara
jättegott, men NEJ. Vi fick Kyckling i rödvinsås, usch >.< Vanlig kyckling är
gott, men inte i vinsås.. ;s Så vi åt bara ris & sallad - Vilken skolmiddag va?
Sen blev det efterätt - Kaffe & mockaruta, mums! Efter det var det bara att
vänta på bussarna, som skulle föra oss tillbaka till skolan.

Kom tillbaka till skolan klockan 13, då traskade jag iväg till Busstationen.
Skulle möta upp älskliing där.  :) <3  När han kom traskade vi till frasses
och tog en mjukglass med choklad strössel.  ;D Sen hem med sena bussen.

Kan säga att det var en riktigt trevlig skolmiddag - trots den äckliga maten.
Lär nog alltid komma ihåg den middagen. :)

   
   

1)  Jag innan Avslutningsmiddagen
2) Hela klassen före avslutningsmiddagen
3) Sandra på Avslutningsmiddagen
4) Mia på Avslutningsmiddagen
5) Emma, Lisa & Jag på Avslutningsmiddagen
6) Mjukglassar på Frasses

Kommentarer
Postat av: Henke

Nu har min älskling blivit stora flikkan;) gått ut Grundskolan och allt:) jag är stolt över dig gumman<333 <333 <333

2007-06-18 @ 19:26:46
Postat av: Henke

Du är alltid vacker älskling:) <333 <333 <333 <333 <333

2007-06-18 @ 19:30:09
Postat av: Fröken Fredag

HÄrligt med avslutning :)

2007-06-18 @ 19:30:43
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Matilda

kul med avslutningmiddag!

2007-06-18 @ 20:21:43
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0