Torsdag

Imorgon ska jag, mamma, älskling & hans föräldrar åka till Överkalix på
Marknad. Det är en tradition för mig & mamma - vi åker varje år på marknaden.
Förra året svek vi Överkalix marknad, vi åkte istället på Övertorneå marknaden.
Ska jag vara ärlig så var det inte alls lika kul som Överkalix marknad! Nej vi
håller oss till Överkalix. Så imorgon blir det att vakna tidigt, halv sju..
Jag kommer vara som en död zombie. Nejdå, jag överlever nog. Har vaknat
tidigare än så under lovet, så de ska nog gå bra.

Får hoppas att jag hittar något till lägenheten imorgon! :) Vill hitta rosa
handuks-krokar till toaletten, de är så snyggt! Annars köper jag krokarna
i någon annan färg, så målar jag de rosa - Smart!  :b
Vill ha mitt badrum i Rosa & Svart - de är så jäkla snyggt! :) Mamma var
lite emot det först, men nu är hon inte det. Så jag hoppas verkligen att
jag hittar handdukar, krokar, badrumsmatta o allt i rosa eller svart..
Annars åker målarpenseln fram - så är det bara! :D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: sunniva

svar: tack så mycket :D
åh, jag vill OCKSÅ ha en egen lägenhet -.-

2007-07-12 @ 21:59:20
URL: http://sunniva.blogg.se
Postat av: karin

Okej vad trevligt :)

2007-07-12 @ 22:00:32
URL: http://kachin.blogg.se
Postat av: Elin

Igår blev det tjejkväll, vad hade du för dig då? :P

2007-07-12 @ 22:28:35
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0