Tisdag

Varit i skolan idag, det var inte alls för roligt ;b  Fast jag skippade idh:n,
hade ont i halsen =/ Så var inte med, fast satt där o tsilla med Sandra,
Emma, Lisa & Mia :) Jääy, på matten var det bäst. Jag ropade åt Carina
att jag behövde hjälp, när hon kom till vårt bord såjag ba:
"Carina, jag behöver hjälp med utlösningen xD" HAHAHAHA.
Vi började asgarva åt det som faan ;D Voi voi.
Gick till busstationen efter matten, pratade med älsko hela vägen dit.
Inte lite kallt det var, typ - 28 ? ;S Här hemma hade vi -30 på morgonen.
Nu pratar jag med älsko i tlfn :) Lyssnar på Sunrise Avenue ;) <33

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333 <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0