Måndag

Jisses, nu är jullovet slut. Fast detta jullov var bäst :) <3 Varit med älsko
hela lovet nästan :) Julafton var najs, men nyår var lätt bäst  ; )
Var i Kalix med Älsko, helt underbart. <3 Somnade nångång på morgonen,
och vaknade nästa dag av att Ulrika skrek att hunden var på rymmen ;b
Nyårsaftonen 2006 var den bästa, helt klart! :) <3

Vad har hänt under jullovet då? Kan sammanfatta lite kort.
[20-23:e December] Hemma, storstädning i mitt rum.
[24:e December] Julafton hos Moster, hela släkten.
[25:e-26:e December] Middag hos Mormor, hela släkten.
[27:e December] Synundersökning, Kalix, Hälsa på Älsko några timmar.
[28:e December] Hemma, Packa inför Kalix-resan.
[29:e December - 2:a Januari] I Kalix hos Älsko.
[2:a - 5:e Januari] Hemma/Hpda med Älsko.
[6:e - 8:e Januari] Tagit det lugnt hemma.
*********************************************************************************
Ungefär sådär har mitt jullov sett ut. Har haft det jätte roligt med älsko :) <3
Och nu sitter jag hemma, väntar att klockan blir 12:50. "Våra bästa år" @ TV.
Har vaknat redan 09:30 idag : ) Ganska skönt att vakna tidigt, har sovit alla andra
dagar under jullovet till eftermiddagen typ. Vaknat mellan 13-16 varje dag :]
Imorgon är det skola. USCH, jag orkar inte >.< Vill ha ledigt resten av mitt liv. ;p


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN <3333
DU & JAG - NU OCH FÖRALLTID, 2006.10.18 - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT. <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0