Fredag

Skola idag, det var tråkigt. Började med att jag hade Biologi prov, USCH & FY.
Men det gick väl hyffsat bra, får jag hoppas :) Kändes ganska lätt faktiskt.
På Svenskan ritade jag framsida till 'Boken om Mig', men vet fortfarande
inte vilken framsida jag vill ha ;b Får ju typ ångest bara man tänker på det.
Språkvalet var sämst, så hemskt brukar det inte vara. Vi måste redovisa
i 5 minuter, själv. Haha, det kommer aldrig gå :D Tog typ 2 ½ min att snacka
när vi tränade ;b USCH >.<

Nu är det äntligen helg, sitter ensam hemma :/ Ska inte vara med älsko ihelg.
BLÄ, vad tråkigt att vara utan honom :( Men nästa helg får jag leka med honom :)
Nu pratar man med älsko i tlfn :) <3 Fast nu ska jag åka till Lucas, den sötnosen.
Har inte varit hos dem på läänge :/ Men NU ska jag dit :) <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I UNIVERSUM :) <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0