VG VG VG VG VG VG!!!!

Vill ni veta en rolig sak?! Jag gjorde nationella provet i matte A idag.
Vill ni veta vad jag fick? VG!! Fyfarao vad glad jag blev när jag läste
mejlet från matte-läraren. Kan ni tänka er, jag fick VG! Eftersom varje
kapitelprov varit så bra (VG/MVG på varje prov!) Så fick jag ett starkt
VG i slutbetyg för matte A.

Läraren tycker att jag ska gå Matte B. Envis som jag har varit har jag sagt NEJ,
ingen matte B - Det kommer inte gå bra.. Men det var för att jag har trott att
det bara skulle bli G på matte A. Eftersom jag nu har VG i matte A,
ska jag fortsätta läsa Matte B tror jag. Hoppas jag hinner klart den kursen
till sommaren. Det vore härligt, då blir det inge mer matte för mig!

Så nu vet ni; Jag ska läsa Matte B. Har faktiskt gjort ett test inför den kursen.
Fick 12 av 12 rätt - MVG på direkten! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Hahaha, aa okej! Bra, att det är lugnt då!

Duu låter som jag, men tro mig man övervinner den där rädslan med tiden! Jag tycker att det är bra att köra på vintern, då har man mängdtränat på det innan man sitter där helt själv och ska ta helt egna beslut!

2007-12-20 @ 23:25:19
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0