Torsdag

Klockan 08.00 började jag skriva det nationella matte-provet i kurs A.
Måste säga att jag blev förvånad, över hur bra jag tyckte det gick! Hade aldrig
trott att det skulle gå så bra som det kändes. Jag trodde det skulle vara
jättesvårt, men det var det inte alls.. :) Hoppas på ett starkt G, men skulle gärna
vilja få ett VG. ;) Vid 10-tiden gick jag till D-huset där vi hade draman.
Var med på någon massage-övning, och sen slutade vi. Så jag hade kort dag! ;>

Nu sitter jag hemma hos älsklingen, han sover. Eller för stunden är han vaken.
Stackare, fortfarande lite sjuk.. ;/ Nå ja, imorgon får vi jullov - jag längtar!
Som ni ser så har jag ändrat bloggen lite grann.. Gjort större profilbild,
ändrat färgen på sträcken som skiljer inläggen ifrån varandra. Sen blev
det även någon fnurra med länkarna, det blev långt avstånd mellan dem.
Det får ni ha överseende med, för jag vet inte hur det blivit så.. ;o
Det blev när jag fixade profilbilden större.. ;p Men jag klarar mig ändå! :)

Ha det bra så hörs vi om ett tag, ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, är det inte lång kötid där uppe? Här i Stockholm får man köa i månader för att komma med på en sån kurs! Jag gick min kurs i Maj men fick vänta i ett par månader innan jag fick hem mitt körkortstillstånd.. Så om du går kursen typ i mars-april så får du ju börja köra i maj eller nått.. Om det blir samma för dig som för mig!

2007-12-20 @ 13:13:15
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0