Torsdag

Rätt värdelös dag om jag får säga så. Hade sovmorgon fram till 09.00, när det
var Lucia i skolans matsal. Värdelöst må jag säga! Esteterna kunde absolut
inte sjunga, och en massa andra fel. Nej usch absolut ingen bra lucia-grej.
  Efter lucian hade vi hål eftersom vi inte hade Drama. 10.30 kom Magnus
Nordin (författare) och pratade med oss om sina böcker, sitt liv osv.
Riktigt intressant, kanske jag tycker eftersom han skriver superbra! :)
Har ni läst Förföljaren, Årslamördaren, Prinsessan & Mördaren, Svart drama?
Det är några av hans böcker jag kan rekommendera stark - LÄS! :)
 Ja efter det hade vi Kommunikations-tid, fast vi hade Ullis. Planering inför
julkul som ska vara nästa vecka. Jag, Zandra, Jenna mfl. gjorde orden till
Rita & Gissa. Skratta fick vi göra i alla fall, Haha! xD

Har ni hört nyheten? De ska lägga ner sågen på Seskarö.. Fyfarao, vad
tänker de med egentligen?! Inte hjärnan i alla fall.. Gaah vad arg man blir!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A &lt;3

svar: inget speciellt, sj? :)

2007-12-13 @ 20:31:54
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: emelieu

Hoppas du har haft en bra dag!

2007-12-13 @ 20:34:47
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: emilia :)

har du varit där =D?
haha ja eller vi höll oss uppe till vid halv 6 sen slummrade vi till men vi skulle ändå upp halv 7 så det blev inte mycket sovande haha ;P

2007-12-13 @ 22:47:07
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0