Torsdag kväll

Efter skolan åkte vi iväg till Mörjärv, Kerstin skulle på GK:s. Har faktiskt aldrig
varit in där, det var skitstort. Mycket större än jag någonsin hade anat.
Hittade lite grejer där, dock inget jag köpte.. Men jag var riktigt sugen. ;)
Hittade bland annat en hårig gosig filt, och en svart korg/låda som man
förvarar saker i. Problemet var bara att jag inte visste var jag skulle ha den,
plus att jag inte visste vad jag skulle ha i den.. ;p
  Efter GK:s åkte vi in till Kalix och hämtade mat från Citygrillen.
Förlåååt, men vi var hungriga, och klockan var mycket..

Har suttit och pluggat engelska glosorna nu, känns som att jag kan de
hyffsat i alla fall. Även duschat, och kollat julkalendern. Precis som när
man var liten. Har inte kollat på julkalendern på flera år, de har bara blivit
sämre och sämre.. Men detta år är den faktiskt inte så jättedålig,
så kollar så fort jag hinner och har tid! :)

Nu sitter älsklingen och pluggar, så passar på att blogga lite. ;)
Imorgon slutar jag 11.00, vet ni det? ;) Haha det gör inte ni! xD

Ha det bra, så hörs vi kanske senare ikväll? Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag slutar 20 minuter efter dig! ;D

2007-12-06 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0