Tisdag

Idag är en speciell dag för mig i alla fall. Henrik fyller 18 år! :) <3
Myndig och allting nu. Körkort, krog-besök, skriva på alla papper själv osv.
Vilken frihet alltså att bli 18! Ni kan ju gissa om jag längtar tills jag kommer
upp i den åldern? Om två år är det min tur, ett tag kvar om vi säger så.

Skoldagen har gått relativt fort, och flytande. Började dagen med engelska,
checkning av Gunilla om vi tränat på Verb. Lite övningar, som gick åt
H-vete. Okej, inte riktigt men nästan. 23 av 26 poäng, så det blev typ "Good"
enligt tabellen.. Ja, matten då. Olle tyckte jag var riktigt duktig som tränat
på flera nationella prov, från skolverkets sida. Wiie! Nästa Tisdag är det dags
för mig att skriva nationellt prov i matte A. Dessutom vet jag inte vad jag vill,
om jag vill fortsätta läsa matte B. Jag vill, men jag vill ändå inte. Tror inte
jag fortsätter med matten, men vi får se.. Under svenskan redovisade vi.
Jag & Josefin redovisade om kommunikation med hjälp av kroppsspråket.
Gick perfekt för oss, enligt mig. Vi kom inte av oss, vi hade bra kontakt
med publiken, och vi kunde allt rätt bra! Så tycker det borde vara ett VG.
Men vi får väl se vad lärarna tycker.

Nu sitter jag hemma hos älsklingen. Han tränar till ett prov, och jag
bloggar. Bra va? Jag ska faktiskt också lägga mig på sängen efter detta,
jag ska läsa boken Kalla mig prinsessa. Handlar om någon mördare,
som träffar sina offer via olika chattrum på internet. När de träffas IRL
våldtar han och mördar dem. Verkar hur bra som helst, och spännande!
Får se när allt folk kommer hit på kalas, hoppas det blir senare ikväll.

Ha det bra så hörs vi senare, ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0