Tisdag kväll

Klockan är snart halv tio på kvällen, och jag är redan jättetrött.. Svider i ögonen,
och är helt slö.. Bara jag inte blir sjuk igen, känner mig lite hängig. Men sjuk
ska jag inte bli, det är inge bra. ;/ Mest av allt vill jag ha te just nu, men det
är sent och ska sova om en timme. Då kanske det inte är bra att dricka te?
Blir man inte pigg av det?

Imorgon har vi Psykologi på morgonen, hoppas hon pratar. Trivs som bäst
då, när man bara behöver lyssna. Ibland kan det vara trevligt att skriva,
men det är sällan.. Idrott efter det - gym. Hoppas det är kul, fast det är
alltid kul att gymma. Vi är så duktiga ;) Får se vad Solweig planerat
på ULS:en, hoppas det blir lugnt arbete. Sen har jag ingen matte,
har utvecklingssamtal istället. Det kommer gå bra, som varje år.
Är tråkigt att gå på Uv-samtal, samma sak varje år.. :)

Nej nu ska jag hoppa i sängen och mysa med älsklingen.
Ha det bra så hörs vi imorgon, ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0