Söndag

God morgon på er alla läsare! Har ni sovit gott? Det har jag! Somnade vid 00,
och vaknade 09.30 (när alarmet ringde på mobilen). Men jag var allt för trött,
så jag fortsatte sova en stund - till 10.20. ;) Älsklingen verkade vara jättepigg,
han klev upp 09.30 när alarmet ringde.. Hur orkade han kliva upp då? ;o

Idag finns det inga planer, älskar när dagarna är oplanerade! :)
Det enda jag skulle behöva göra idag är att hämta mina nya linser, och
kolla en present på Fritz Olsson till älsklingen. De andra presenterna har
jag redan färdigt. En är på Seskarö, och den andra köper jag på Måndag/Tisdag.
Resten av dagen är oplanerad som sagt.. Men jag måste nog klämma in
lite pluggande. Engelska glosor och Kommunikations-redovisningen.
Får se om vi har Engelska glosor på Tisdag? Egentligen skulle vi ju haft dem
till Fredag, men då hade vi ingwt förhör.. ;p

image609

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är helt underbart :)

2007-12-09 @ 11:34:12
URL: http://tornqvistanna.blogg.se
Postat av: Karin

ska baka på eftermiddagen:) hehe hur snabbt tror du jag bakar egentligen

2007-12-09 @ 13:07:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

kolasaffranskakor, kommer att lägga upp recept!

2007-12-09 @ 20:08:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0