Lördag

God morgon alla läsare! :) Kan ni gissa vem som sovit som törnrosa inatt?
Yes of course - Jag! Somnade kring 23, och vaknade mitt i natten. TV:n stod
på och skrek, medan älsklingen låg och sussa. ;p Klev upp och stängde av den,
sen hoppade jag fort ner igen i sängen och somnade om. Vaknade kl 11,
så har sovit drygt tolv timmar inatt. Inte dåligt! Snacka om att jag var trött.

Har hunnit med en fika såhär vid lunch-tid, te och mandelkubb. Spelade även
vänd-tia några gånger. Nu är älsklingen ute och leker med skotern, inget jag
vill göra precis. Hans skoter är allt för läskig och snabb. ;o Så jag håller mig
inne i värmen, och lyssnar på Kelly Clarkson. Evigheter sedan! Förr var det
alltid ett måste för mig, men sen dog det ut.. Nu har det visst börjar leva
igen! ;)

Får se vad som händer under dagen. Ingenting planerat förutom plugga
inför Kommunikations-redovisningen som är på Tisdag. Resten av dagen
är oplanerad. Eller nej, vi har planerat en sak. Titta på nya American Pie,
och dippa chips. Men det tar vi senare idag, under kvällen mest troligt.

Nej nu ska jag spela, eller något sådant. Vi får höras senare idag.
Ha det bra så länge, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0