Hollyoaks

Måste bara säga att det är en bra serie. Har inte sett på det jättemycket,
men ser på det när jag hinner och märker att det går på tv. Har precis
sett ett avsnitt, ritkgit bra. Trots att jag inte vet hur Amy (?) blivit skadad.
Eller jo, i en bilkrasch. Mer om olyckan vet jag inte.. Dåligt ;(

Om en timme borde min älskling vara hemma. Hoppas hoppas! :)
Då blir det allt pusskalas, det är ju flera timmar sedan vi sett varandra.
Okej, typ 3-4 timmar sedan? Ja i alla fall, det blir pusskalas.
Nu får jag se vad som händer fram till dess, kanske kikar in på lunar?

Ha det bra, så hörs vi senare. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0