Helgen som varit..

Fredag:
Skola som vanligt, men med extra lång sovmorgon. Började skolan först 12.00,
med engelska. Där hade vi lite träningar på verb, vår klass är nog sämst på det.
Men det ska det bli ändring på, från sämst till bäst! ;) Efter engelskan hade vi
det hemska datakunskaps-provet. Det var inte lika hemskt som jag trodde,
fast endel saker hade hon inte gått igenom med oss, så vi fick fråga om vi
inte kunde. Då fick vi lite ledtrådar, så gick hyffsat. Hoppas jag får ett G i alla fall,
satt nämligen 1 ½ timme med det där j*vla provet.. Ändå var jag andra personen
som blev klar först. ;p Efter skolan åkte jag och älsklingen till Seskarö.
Var hos kusinvitamin (Nicke) och hälsade på, riktigt skoj - som alltid! :)
Tittade på tv, pratade, och hade det riktigt roligt tillsammans.
Bilder kommer senare ikväll!

Lördag:
Vaknade redan vid 08.30, klev upp och gjorde frukost åt mig och älsklingen.
09.30 åkte vi iväg mot IKEA, redan fullt med folk när vi kom dit till öppningsdags.
Vid 12.30 var vi klara inne på IKEA, då hade vi hunnit shoppa julklappar till
alla Henkes släktingar. Så vi var rätt snabba (2 ½ timme!) ;) Efter IKEA blev
det att gå till Stadium, jag tänkte köpa ett par täckbyxor (rosa rutiga),
men det fanns bara i storlek 164, så jag kunde inte ha dem.. Hade det
funnits i 170 hade jag lätt kunnat ha dem. :) Var svinsur, för storlekarna
gick bara upp till 164 i de rosa rutiga täckbyxorna. Efter lite mer shopping
stack vi till Leilani, käkade pizza. Napoli - Oh my god!! :> Sen bar det av
till Coop, och sedan till Ica Maxi Stormarknad. När vi kom hem på kvällen
var det dags att slå in alla julklappar som vi hade handlat. Slog in klappar
över två timmar, sen vart vi riktigt less! ;p

Söndag:
Klev upp kring 11, gick och duschade nästan direkt efter frukosten.
Vid 14-tiden åkte vi till Kalix. Hälsade på mommo en stund på sjukhuset.
Jag och älsklingen gick in till stan, in på Gallerian. Kan ni gissa vart?
Wayne's Coffee och Apoteket, bra ställen va? ;b Gick vidare till Coop.
Då jobbade Jenna på City, så hon kom ut till oss en stund och pratade. :)
Pratade några minuter i alla fall innan hon var tvungen att gå in, och
jobba vidare. Efter ytterligare några minuter kom mamma och hämtade oss.
Nu sitter jag här, har precis pluggat inför nationella provet. Fy farao vad
jag är nervös, varför är man alltid det inför ett nationellt prov?

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelieu

På trean tror jag det var, i januari :)

2007-12-16 @ 20:39:32
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag förklarar gärna men via mejl.

2007-12-16 @ 23:02:51
URL: http://ovanmolnen.blogg.se
Postat av: Kim

svar: om du målar naglarna kommer du att komma på dig själv varje gång du föröker riva eller bita.. try! :)

2007-12-16 @ 23:36:10
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0