Helgen som var..

Har varit på Seskarö tillsammans med älsklingen, hela helgen! Dessutom har
vi extra lång helg. Ledig Fredag och imorgon. ;p Hur som helst..

Torsdag: Var hemma hela dagen eftersom jag började först 16.30.
Gick iväg till Trocadero kring 13.00, där jag mötte upp älsklingen.
Slängde i oss lite käk, och sedan gick vi till skolan. Började fixa i ordning
alla bord och det som behövdes. När öppet hus öppnade 17.00 skulle
Jag, Josefin, Elin & Jenny dela ut lappar åt folk. En massa lappar fick vi
bort, vilket var hur bra som helst! Fast det var mest äldre som ville ha
lappar om BF, men det gjorde absolut inget. 18.00 hade vi informationen
om BF, hur det funkar på programmet, vad vi gör, osv. Klockan 19.00 gick
jag iväg till F-huset. Var där och kollade på deras grejer, vad de gör osv.
Förutom att rita k*kar (haha, ni behöver inte veta mer) ;p Mamma och
moster var också där och kollade. Träffade även Henkes vänner, endel
knasigare än andra, precis som det ska vara.  :)

Fredag: LEDIG! Vaknade vid 10.30 tror jag? Det var i alla fall länge vi sov.
Var hemma hela dagen, om jag inte minns fel. Hade det myspys hemma.
Fixade mamma, sminkade henne osv inför deras julbord. Måste säga
att hon blev jättefin! Haha blev nästan mer skratt än smink.. ;p
Hade myspys framför tv:n med älsklingen hela kvällen/natten.

Lördag: Vaknade kring 10. Spelat massa kort hela dagen. Vänd tia, ofc.
Var hos mommo på kalas, även fast hon fyller år på Tisdag. Men vi är inte
där då, så vi hade kalas i lördags istället. Fikade kladdkaka och grädde.
Vad mer begär man? :) Kollade American Pie 2 på tv under kvällen,
och postkodmiljonären. Ett måste på lördagar, precis som för gamlingar.

Söndag: Idag klev vi upp 10.30 typ, i alla fall jag. Älsklingen drog sig någon
minut i sängen, medan jag fixade frukost åt oss.  :) Spelade tv-spel och
kort under dagen. Duschade innan vi for från Seskis. Nu sitter jag här,
älsklingen är ute och gör något i skotern. Har satt upp lite myspys-
lampor här i rummet. Det är så jäkla fint nu kring sängen, så där
ska jag ligga lääänge imorgon! :) Nu ska jag ladda upp bilder osv.

Ha det bra, vi hörs om ett tag. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0