Fredag

Jullov, Jullov, Jullov! Jag har JULLOV! :D
Okej, jag fick mitt redan igår. Orkade verkligen inte åka till skolan idag,
mår fortfarande illa.. Så är inte 100 % återställd från den där vinterkräksjukan.
Hoppas jag aldrig någonsin mer får den, den är riktigt hemsk! ;/

Idag är första dagen på Jullovet då, riktigt skönt. Ska snart åka till lägenheten
och vara där. Åker hem till Seskarö med min kusin senare under eftermiddagen.
Älsklingen kommer också med till lägenheten, men sen tar han bussen hem
vid 15-tiden. Då kommer vi inte ses förrän den 27:e, när vi ska på mellandags-rea.
Kanske bra att vara ifrån varandra ett tag, men det känns så lääänge.. ;(

Vill ni veta en dålig nyhet? Jag kommer inte ha tillgång till internet förrän
efter nyår.. Mamma har satt bort internet när jag flyttade hemifrån. Så ifall
jag ska ha tillgång till internet, då måste jag sitta hemma hos Moster eller
hos mina kusiner. I och för sig så ska vi vara hos dem på Julafton, så kanske
blir ett litet inlägg då. Annars får ni vänta snällt till 2008. ;p
Okej, ett mobil-inlägg kanske ni kan få under jul/nyår, jag har ju pengar på
mobilen så.. :) Nej nu ska jag gå, ni får ha det så bra. Ciao!

God Jul & Gott Nytt År! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså! Hoppas att det blir i alla fall LIIIITE bloggande! =) Annars får jag önska dig en god Jul och ett gott nytt år tills vi hörs igen!!

Ta han om dig!
Kram

2007-12-21 @ 12:48:19
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Linn

svar: jag har läst matte a,b och c:) ja, både b och c är ganka svåra tyckte jag:P

2007-12-23 @ 13:15:13
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Amanda

God Jul gumman =)

2007-12-24 @ 06:46:54
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0