Fredag

Weii, sitter hemma hos älsklingen nu och väntar.. Vet ni vad jag väntar på?
Älsklingen ofc! Han slutar 15.30.. :/ Jag slutade redan 10.40, så åkte hem
med Kerstin. Var in på Repa & Coop, kollade lite mer julsaker osv. Men nu
har vi kommit hem. Ett bra tag sedan, före 12.

Skoldagen gick galant. Började dåligt, men slutade bra! När jag & älsklingen
skulle gå ut till bussen på morgonen tog vi sparken ut till stora vägen p.g.a.
halka. Vet ni vad vi gjorde? Körde rakt i en stor och bred vattenpöl!!
Ni kan ju gissa hur blöt jag blev? Fick springa in och byta sockar, och ta
älsklingens gamla Etnies skor. Storlek 43-44? Jodå, de var rejält stora!
Som tur var, hade vi bara matte och engelska. Så jag klarade mig med
skorna, lite stora men det gick. På matten gjorde jag färdigt häftet inför
det nationella provet. På engelskan gick vi igenom verb. Presens och
imperfekt. fick alla rätt på övningarna vi gjorde. Kunde det gå bättre? ;)

Nej, nu ska jag lyssna på lite musik. Snoka runt på pixbox, och sen
läsa mina mejl. Innan jag börjar spela Sims 2. Ha det bra, hörs senare.
Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0