Fredag kväll

Jaha, Marie vann idol. Kan inte säga om hon är värdig vinnare eller inte,
eftersom att jag inte följt idol. Har sett två-tre avsnitt typ? Inte min stil.
Ja men i alla fall, nu vet jag och ni.

Har istället kollat på American Pie, på tv4 film. Vet inte hur många gånger
jag sett dem filmerna, men de är så bra! Imorgon blir det nog att se
nya American Pie. Kollat på Mordkommisionen nyss också, alltid lika
spännande måste jag säga! :) Förut kollade jag alltid på Mordkommisionen.
Nu blir det att hoppa i säng och mysa tillsammans med älsklingen. :) <3
Får se vad vi hittar på imorgon, har inget planerat i alla fall. Vilket känns
otroligt skönt, bara slappa hela dagen. Om vi bortser från att jag måste
plugga Kommunikationen. ;p

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0