American Pie Beta House

image608


Den filmen har jag och älsklingen kollat på alldeles nyss. Måste erkänna
att det är nog den roligaste American Pie filmen någonsin! :) Visst, alla
filmer har varit suveräna men den här tar priset! Så ni måste definitivt
titta på den, utan tvekan. Ger den 5 av 5! ;)

Självklart kunde vi inte se filmen utan att äta något till, så det blev lite
chips och dip. Har inte ätit det på flera veckor, så vi behövde det. ;>
Imorgon vill jag på gymmet, och förbränna bort allt. Tror knappast det
blir av, men det vore skojj! :)

Eftermiddagen/Kvällen tillbringade vi i Sangis hos Henkes syster.
Alltid lika trevligt där.  :) Kollade på tv, och spelade GTA på Xbox.
Jao, när vi kom hem drog vi en liten vänd-tia runda. Som vanligt.
Men det är ju så skoj!  :)

Nej nu ska jag typ spela lite Sims innan jag går och lägger mig.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: rikeman

Det är ju för tusan den sämsta filmen i serien.
Börjar med bröst, slutar med bröst, har den handling? Nej :)

2007-12-09 @ 16:34:21
URL: http://rikeman.blogg.se
Postat av: Mia

Jag tycker ändå att den är bäst ;)

2007-12-09 @ 20:00:11
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0