Tillbaka på bloggen! :)

Trodde ni jag hade övergivit er läsare? Nej nej, självklart inte - Er sviker jag int!
Har bara haft full rulle sedan sista inlägget, de har varit fullt upp.. Kommer
berätta vad som hänt i detta inlägg, och inlägget efter.

Flyttade ju på Torsdagen den 9 augusti till Kalix. Hämtade upp älsklingen hos
honom, o sen åkte vi vidare till vår lägenhet. Började fixa och ordna där.
Satt tv:n, boxern, dvd:n och de tekniska sakerna på plats.  Började sedan
plocka in allt annat i hyllorna, alla kläder kom på plats i garderoben osv.
Satt upp lite ramar på väggarna och fick allt i ordning. :)
Var ner på stan och handlade senare under kvällen, köptew inget onyttigt
åt oss! ;) Vi levde på vindruvor hela kvällen/natten istället, mycket bättre! :)
  Gick hur bra som helst för oss att bo i lägenheten, laga mat och allt det.
Förutom på Söndag när vi skulle laga mat. Då ville inte plattorna funka,
så fick gå till grannen och be han kolla mina säkringar (som är i hans
lägenhet..) Ingen säkring hade gått, så de var fel på vår spisplatta..
Då var vi tvungen att gå ut på stan och äta, kunde ju inte laga mat hemma.
Käkade på Trocadero, kan inte gnälla precis eftersom vi åt Kebabtallrik. ;)

Har varit hos Henke sedan Torsdag, ville inte vara ensam här i mammas
lägenhet. Så jag har sovit hos älsklingen medans mamma har varit på
sjukhuset, skriver varför hon varit där i nästa inlägg..

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: henke

de har funkat hur bra som helst tsm med dig i lägenheten älskling, och vi har haft de så himmla mysigt i våran lilla lya ;) puss på dig gumman=)<333<333<333<333<333<333<333<333<333<333<333<333<33

2007-08-20 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0