Haparanda

Satt faktiskt ute och solade under dagen, efter Våra bästa år. Solen var jätte
stark, det märkte jag! :) Satt ute ungefär 30 minuter tills mamma kom från
jobbet, då skulle vi till stan. Redan då var jag röd/brun på armarna och benen.
Ååh va jag älskar solen, vill bli ännu mer brun - de är så fint! :)

Det var inte det jag skulle prata om, nej nej.. Det jag tänkte säga var;
Nu har vi varit till Haparanda och köpt en digitalbox till min lägenhet. Imorrn
åker vi iväg med min nya tv, digitalboxen, dvd-spelaren, kareoke-maskinen
till lägenheten. Så jag & älsklingen kan se litegrann på tv under helgen. ;)
Gjorde int eså mycket mer än så i Haparanda, eller jo. VI hälsade på Moffa..

Har nyss ätit mat, och kollat på One tree hill. Ååh vad jag älskar den serien!
Vet inte hur länge jag följt den serien, mee looooove! :) <3
Nej, nu ska jag göra något annat. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: anna

mm det var fett - och sockerfri yoghurtglass med jordgubbssmak!
mums!

2007-08-08 @ 19:49:14
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Matilda

svaR: kan ju inte säga att de e kul precis !, men jo jag vill läsa visare sen efter gymnasiet& så!

2007-08-08 @ 20:33:42
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0