God morgon

God morgon på er alla läsare! Hoppas ni har sovit gott och allt de.
Nu sitter jag här på sängen med älsklingen brecid mig som nästan
sover. ;) Jag måste ju nämnligen till skolan idag igen.. Medans
älsko är ledig hela dagen. ;b

Alltså blir det första dagen jag cyklar ensam till skolan, de känns
lite läskigt om jag ska erkänna ;b Men det kommer säkert gå
bra, får vi hoppas i alla fall. :)

Nu ska jag gå på toaletten, och sånt. Stänga av datorn, och allt.
Vi hörs senare idag, slutar klockan 12.00.. ;D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: HENKE

De var nån som ville följa Älsklingen till skolan men fick inte;) tihi<333 jag älskar dig mest gumman<333 puss<333 <333 <333 <333

2007-08-28 @ 07:11:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0