Första dagen i gymnasiet

Idag var alltså första dagen i gymnasiet. Måste säga att det inte var så pirrigt
när man väl kom till skolan! :) Det var mycket bättre dag, än vad jag hade
förväntat mig.

Zandra & Jenna mötte mig vid skolans matsal. Vi gick in och tog plats vid ett
bord i matslaen, där vi satt och lyssnade på personalen som presenterade sig.
Sedan var det upprop, då skulle vi på BF gå iväg med mentorerna till hemklass-
rummet. Vi fick fika Wienerbröd & Smakis under tiden man skulle fylla i Anhörig-
hetslistan. Sedan var det rast ett tag, Zandra & Jena stack ut och bolma, medan
jag stannade i korridoren med Marie (?). Sedan var det slut, så¨onödigt att
sitta i korridoren, men alltid kul att lära känna nytt folk! :)
Jag slår vad om att jag kommer trivas med klassen, hela klassen verkar super!

Älsklingen slutade redan vid 09, och vi slutade kring 10. Så han fick komma och
hämta mig från skolan. ;) Åkte till sjukhuset, sedan vidare till Frasses.. ;p
Men jag har varit duktig efter det, vi for på gymmet kring 14.30, och kom
hem 16.30.. Så det blev 2 timmar på gymmet idag! ;D

Jag kommer visst ha lugnt schema nu framtill höstlovet i alla fall.
Det är på grund av det individuella valet, tror jag. Vi får sovmorgon varje
Onsdag, och slutar tidigt på Torsdagar.   :)

Nu ska jag mysa med älskliingen ;) <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Karin

härligt att höra:)

2007-08-27 @ 19:18:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: caroline

Hoppas du hade en bra dag isf:D

2007-08-27 @ 19:31:18
URL: http://nogg.se/caaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0