Fredag

Wiie, 22 December. Vilket betyder att det snart är julafton, om exakt två dagar :)
I LIKE ; > Får ju några julklappar iallafall, fast surround systemet får jag inte,
Men det ska jag köpa under lovet nångång, fick 500 kronor av Inge-May,
så då behöver jag bara lägga ut några hundra kronor till den ; ) *happy*

Igår sov jag till 14, gissa om det var en chock :| Jag brukar nästan aldrig sova
så länge, men igår blev det så. Idag vaknad ejag redan 09:40, påtok för tidigt.
Men kunde inte somna om. Sett tv & filmer nästan hela dagen, ugly betty o allt.
Undertiden jag såg de pratade jag med älsklingen i tlfn, han berättade vad han
såg på tv, och jag berättade åt han vad jag såg ;) Hahah vi satt och asgarva xD
Mjaa, dem har skiit mottagning där i skogen typ x ) Men älskar att va där ändå.

HENRIK, I LOVE YOU SOOETR0MPA ; ) <3 DU ÄR FINAST I VÄRLDEN,
OCH BARA MIN SOOETR0MPA :) <3 TE AMORE, ÄLSKLING <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0