Dag 70 på årsutmaningen

Dag 70: Charter eller resa på egen hand?
Inom Sverige har jag alltid rest på egen hand utan guide och sånt.
Gillar roadtriper där man kör omkring och tittar på olika orter,
sevärdheter och sånt. Tyckte det var supermys och roligt när jag
och J åkte runt till Göteborg, Ullared, Jönköping, Kalmar och Öland
under sommaren 2013. Är jag utomlands så bokar vi alltid flyg, hotell,
transfer och sånt där i ett ”paket”. Men sen brukar vi utforska orten
på egen hand och se oss omkring. Gillar det.

 

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

I Sverige åker man definitivt runt själv utan problem. Utomlands är det betydligt otäckare och det är skönast att boka ett "paket" och att sedan utforka orten man är på.

2014-03-11 @ 14:04:03
URL: http://sessie.se
Postat av: Nathalie Tegelstam

- oj vad tidigt, jag klagar när jag måste gå upp halv 7 och tycker det är super jobbigt :O hehe

2014-03-11 @ 19:03:36
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0