Lista

10 av mina främsta intressen:
- Vara med älsklingen
- Vara med vänner
- Mysa
- Blogga
- Fotografera
- Redigera bilder i photoshop
- Läsa
- Fika på café
- Bio

9 saker som jag avskyr:
- HON
- Mobbare
- Trakasseri
- Lögnare
- Bruna bönor
- Ärtsoppa
- Surströming
- Djurplågeri
- Vakna tidigt

8 saker som jag uppskattar:
- Henke
- Mamma
- Vänner
- Blogg.se
- Mammas potatisgratäng ;)
- Kärlek
- Mys
- Omtanke

7 saker som jag gjorde sommaren 2007:
- Förlovade mig
- Lulekalaset
- Överkalix marknad
- Flyttade
- Solade
- Badade
- Shoppade i massor

6 plagg som jag älskar:

- Mjukisbyxor
- Linnen
- Huvtröjor
- Jeans
- Underkläder
- Shorts

5 av mina bästa minnen:
- När jag träffade älsklingen
- När vi förlovade oss
- Lulekalaset 06
- Lulekalaset 07
- När jag flyttade

4 saker jag ser fram emot:
- Bli 18 år
- Julafton
- Nyårsafton
-

3 pinsamma saker jag gjort:
- Det vill ni inte veta :)

2 lukter jag älskar:
- Älskling
- Vanilj

1 sak jag borde göra nu:
- Kolla i skolkatalogen ;)

Kommentarer
Postat av: betty

meeeh jag tror det blivit något fel här mizing ;)

2007-11-20 @ 15:09:42
URL: http://bettseh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0