Bra avslut

Söndagskvällen är kommen och helgen är snart förbi. Det har
varit en bra helg med god mat, lugn och ro, träning och mys.
Idag skulle jag ha en vilodag från träningen men det var så
underbart höstväder med strålande solsken så kunde inte hålla
mig från en promenad. Lyssnade på Tyngre-poddavsnitt och
vips hade 1,5 timme gått, haha! Under eftermiddagen började
mina benhinnor i vänster ben göra ont, aj aj! Gissar att det har
blivit överansträngning då jag kört en del cardio i veckan.. Det är
flera år sen jag hade benhinneinflammationen men får fortfarande
värk ibland när jag överanstränger benen. Vila, voltaren och
ingen cardio i veckan så är nog benhinnorna snart bra igen.
Hela eftermiddagen och kvällen har spenderats liggande i soffan,
jag har knåpat med ett dokument till Tjejjouren och sett serier.
Nu blir det Ink Master och sen ett gott kvällsmål med propud.
Ett bra avslut på veckan!
 
 

Kommentarer
Postat av: MALIN

Vad härligt det ser ut :) Kram

2016-10-02 @ 19:13:50
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Caroline

Åh låter som en fin avslut på veckan! Jag ska avsluta veckan med ett avsnitt av sons of anarchy, en kopp te o rester av helgens födelsedagstårta, haha! Blir perfekt! ;)

2016-10-02 @ 20:13:44
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: moamedalicia.blogg.se

Hoppas smärtan avtar snart :/ vad mysigt du har med fina Diesel ❤️

2016-10-02 @ 20:33:05
URL: http://moamedalicia.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Tråkigt att du känner av benhinnorna men annars lät det som att dagen och helgen varit bra :) SV: visst var det fint? Jätte verkligen :) Jo usch det är hemskt. Är så tacksam för det är ju inte självklart att man tar in och tar till sig "barn sedan tidigare" men det gjorde alltid hon och hennes man mot mig.. de räknade alltid med mig och såg mig som en av sina. Så det är jag väldans tacksam över och ödmjuk för:)
Nix kalaset var idag! :) Jättemysigt var det:) Nu är jag hos mamma igen, jag skulle köra från pappa(med pappa i hans bil) och det blev däcksprängning!! Haha alltså!! :) Men det gick bra, min låtsaspappa kom och hämtade mig ;) Imorgon är det jobb igen och tack och lov en lugnare vecka:) Har du några speciella planer?

2016-10-02 @ 22:40:08
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Angelix

Skönt med ett bra höstväder, här har det bara regnat heela dagen haha.

2016-10-02 @ 23:23:15
Postat av: miningalinn

Mysig bild!😊

2016-10-03 @ 18:03:36
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0