Kärlekens helg

 
Det är några timmar kvar på jobbet men sen väntar en ledig och
efterlängtad helg. Den här helgen kommer gå i kärlekens tecken
trots att P jobbar kväll hela helgen. På söndag är det Alla hjärtans
dag och ikväll var det tänkt att jag och P skulle ut och äta på
restaurang men han har fått ryggskott så han tar sig inte ens ur
sängen. Stackarn! Så restaurangbesöket är inställt och istället ska
jag ordna en god middag hemma ikväll. Sen blir det mys och god
mat resten av helgen också. Vi får göra det bästa av situationen
även fast P har ryggskott och knappt kan röras.
Har ni några planer för denna fredag?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Vad tråkigt, hoppas han bli bättre snart!!(:

2016-02-13 @ 12:26:19
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: NICOLE

Å blev så glad när jag såg ditt namn nu när jag svarar på kommentarer :) Så, Hej :D Hoppas du har det bra! =)
Vad tråkigt att han råkat ut för ryggskott och att restarangbesöket uteblir och att han tom är sjukskriven :( Hoppas han bättrar på sig =)
Låter mysigt det :)

2016-02-13 @ 18:44:40
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: NICOLE

SV Jaa det är klart att det är tomt, utan min bloggbästis ju ;)
Nähe gör du inte? :) Jag har din blogg på bloglovin så det kommer ju alltid upp när du har skrivit :)
Å vad jobbigt att det är mycket :(( Men visst har du andra jobbtider nu än vad du hade i Borås?

Oj nja det har inte hänt så mycket faktiskt.. jag jobbar mycket, pluggar mycket och så är vi i ett dilemma. H kommer få fast på sitt jobb men det kommer behöva innebära en flytt, och då är frågan ifall jag VILL flytta med, då jag trivs såå bra på mitt jobb (som också sagt att de gärna har kvar mig). Men vi försöker komma på en lösning :)
Annars så har jag haft ont i halsen precis hela veckan så har bara kunnat träna litegrann... blä :D

2016-02-13 @ 18:51:58
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Tråkigt att ni fick ställa in, men låter ändå väldigt mysigt att ni har haft en mysig dag hemma istället med god mat! :D

Sv; härligt att höra att allt går så bra för dig!

Jag bakade cupcake men gör glassyr med mer imorgon! ;) jaså vad mysigt! Killen och jag ger varandra imorgon innan jag ska dra till arbetet så det ska bli trevligt! :D

2016-02-13 @ 22:18:46
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0