Quote


Tänkvärt!
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Men också sant, gillar!

2015-11-25 @ 13:38:46
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Fint citat! :D

Sv; tackar :D

Haha okej! Jag älskar rött vin. Det är något jag längtar tills ibland till helgen haha! Rosévin är också super gott, speciellt som fördrink typ på fest eller liknande eller en varm sommardag! :)
Ja, men drinkar och cider är super gott det med :D men shots har jag inte vågat ta faktiskt då jag är väldigt lätt påverkad haha! ^^,

Är du glutenallergiker eller? Eller är det bara för att din mage mår bättre av det? Alltså är det uppkollat tänkte jag? :)

Åh! Läggs den upp på bloggen? :D
Kul att dina kollegor uppskattade Rocky roads, hade gärna velat smaka dem! Men det är ett måste att göra på fredag eller på lördag. Innan advent iallafall om inte på advent. Gott med nybakat till samma dag :D

2015-11-25 @ 18:18:51
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0