Festivaler

 
I sommar ska jag ju jobba så jag kommer inte kunna åka iväg på
någon festival förrän i augusti. Hade velat åka till Norrköping på
Bråvalla festivalen i slutet av juni. Då ska Rammstein, Volbeat,
Avicii, Green Day och In Flames bland annat spela. Rix FM festival
kommer ju också vara precis som varje sommar. I år kommer de till
Luleå i juli men antagligen jobbar jag ju då om det inte är en lördag.
Vet dock inte ännu vilka artister som kommer dit.
 
Men en eller två festivaler eller vad man ska kalla det hinner jag nog med
i sommar även fast jag jobbar. Det är två stycken som äger rum i Växjö
i augusti och förhoppningsvis kan jag åka på någon av dem. Såg att
Rix FM festival ska vara på den ena i alla fall. Hoppas jag kan åka på
någon av dem för en sommar utan festival är ingen sommar!

Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Sv; nä, tyvärr inte, det blåste för mycket :/

2013-05-10 @ 19:04:22
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0