Home is were your heart is

 
Jobbdagen rullade på till en början i en hiskelig fart men efter lunch
vände det och tiden gick i snigelfart.. Hade ont i huvudet, var trött och
försökte piggna till genom att dricka två kaffekoppar - utan vidare
resultat.. 16.00 var jobbdagen över och jag kunde åka hem.
 
Här hemma har jag inte gjort många knop än så länge, bara glott
på tv, pratat i telefon och kikat i H&M-katalogen som var en besvikelse.
Nu hade jag tänkt byta om till mjukisbyxor, ta bort sminket och senare
gå till mommo för att dricka en mugg kaffe. Myspys.
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

åh, jag är supertrött idag jag också!!

sv: jag läser sjuuuka mängder bloggar. Verkligen huuuur många som helst :D Men det är kul. Jag blir alltid så glad när jag får svar från någon av de kända bloggarna :D

2013-07-31 @ 21:32:50
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: NICOLE

visst va H&M inge bra?? :o

sv fy vad hemskt man känner sig så begränsad :(
ja det skulle vart så mysigt. åh vad kul :D stanna till i örebro ;)

2013-07-31 @ 22:01:27
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0